KOYU KABAK MIYDI TADI?



   Yazmayalı asırlar olmuş gibi... İlham beni aldatmış da üç çocukla ortada başıboş bırakmış gibi hissettirdi resmen. Kızdım mı? Azcık. Veyahut kızmamalıyım. Belki de başka şeyleri seveyim diye beni yalnız bıraktı yoksa karşılıklı içtiğimiz kahveleri hiçe saymış olamaz, biliyorum.
 
   Ah birde eskilerden birileri tatil diye bir şey bulmuş. Bütün dünyanın gidişatını değiştirmiş. Bulunmasaydı şayet ya hep tatil yapacak, tatil olduğunu bilmeyecektik ya da hep çalışacaktık düşünsene. Yani öyle bir şey ki farklı bir lezzeti var 'tatil' kelimesinin. Bir o kadar da köleleştiren hakimiyeti. Her kelime ayrı bir tını aslında da neyse. Sizi Kabak Koyu'nun rahatlığına bırakacağım şimdi. Kelimeler sonra anlam buladursun bende.
 

   Aslında birkaç koy daha gezdik (Katrancı,Gemiler,Günlüklü vb.) genelde hepsi de birbirine benziyordu benim için, ufak tefek atmosfer değişimleri haricinde. Kabak Koyu da diğer koylardan farksız değildi başta. Daha sonra bir yeri insanların nasıl güzelleştireceğini gösterdi. Allah, Tanrı, Tengri veyahut Yaradan ne derseniz zaten öyle kusursuz güzelliklerle donatmış ki çevremizi, biz sadece ortamı kendimiz için yaşanılır ve keyifli hale getirmeye çalışıyoruz. Bir de plajların geneline bakıldığında kadın okuyucu daha fazla iken burada biri sürü bey kitap okuyordu, kadınlar çoğunlukta olmakla birlikte. Okuyan erkek görmüyor değildim ama burada sayıları daha fazlaydı ve ben şaşırmadım desem, çarpılırım. Kimse kimsenin umurunda değil, bu apaçık ortadaydı. Yogasıyla meşhur olan bu koy o şölenini de göstermeden bırakmadı bizi. Müzik yapanların melodisi kulağımdayken deli gibi içki içenlerin o şahane takıları ayık kafayla gezenlerden çok daha güzel yaptığına şahit olup  ilham denen mahlukatın ne güzel yerlerde gezindiğine tanık olmama sebep oldu. Kırk yıldır dostmuşuz gibi oradaki tatlı insanlarla merhabalaşmalarımız, muhabbetlerimiz ise koyu daha keyifli hale getirdi. Birde unutmadan söyleyeyim olur da bu yazımı bir caretta caretta okursa gönül rahatlığıyla gidebilir Kabak Koyu'na. Değil saygıda, sevgide kusur etmeyecek insanlar var. Olmaya devam etmesi temennim ile...


               
                                                             SEVGİYLE KALIN, UMUTLA BAKIN.

Yorumlar

  1. Yazınız çok içten ve eğlenceli bir yazı olmuş. Okurken çok kıskandım sizi, çok güzel bir yere benziyor :) Yeni paylaşımlarınız için bloğunuzu takibe aldım sizi de kendi bloğuma beklerim. Yeni yazılarda görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar