SEVENE KADAR MI UÇALIM, UÇANA KADAR MI SEVELIM?



   Merhaba, bugünün hava durumu öyle kötü ki nem var yağmur yağacak gibi basık ve sıcak. Dengesizlik hat safhada. Ben mi? Bende aynı hava gibi dengesizdim. Kafam doluydu sırtımda yüklerim vardı ve yaş ilerledikçe daha fazla yük bindirmek yerine yükleri sırtımdan atarak ilerlemek istiyordum. Dinlenmeye de ihtiyacımız vardı bu sırada. Ve  bugün güzel bir pazar sabahı olmadı. Bende güzelleştirmek için aldım kitabımı, attım kendimi dışarı, sakin bir yer buldum ve okumaya başladım, kulağımda Hindi Zahra- Stand up diyordu melodisi, kadının sesi sakinliğime sakinlik katıyordu ki iki sevgili yanıbaşıma gelip sevgiyi basitleştirene kadar...
  İlk paragrafı yazdıktan sonra bilgisayarın başından kalkıp yatağa uzandım ve delice düşündüm. Sonra kalktım ve bir kahve yaptım kendime. Düşündüm de iyi ki arayıp itiraf etmişim ben senden zamanında çok hoşlanmıştım, aklımdan çıkmıyordun ve ben aklımdan çıkarmak istemiyordum diye. Çünkü seni hayalimde hayatımın en güzel yerine koymuştum. Ve bu öyle zararsızdı ki benim seni sevdiğim kadar güzeldin ve değerliydin. Kimse benim seni gördüğüm gibi göremezdi ta ki ben seni sırtımda yük gibi hissedene kadar. Sonra keşke söyleseydim nasıl olurdu her şey daha mı farklı olurdu demek istemedim. Demeden de hayatıma devam edeceğim artık. Elhak! Beklentisiz hayat merhaba!
  Ne yaptığı da umurumda değil artık. Sonradan öğrendim ki doğum gününü bile yanlış hatırlıyormuşum. Meğer doğru sandığım ne çok yanlış varmış. Belki de biraz daha büyümeme vesile oldu bu yanlışlar. Artık daha çok sevmek daha çok görmek daha çok okumak istiyorum. Tek istediğim basitleştirmeyin şu sevgiyi. Evet ben çok sabırsızımdır hem de her şeyde. Ama sevgide öyle olunmamalı çünkü en değerli şey o. Şimdi de İncesaz'dan Sevdayla Hesaplaşılmaz'ı dinliyorum. Sanırım bu şarkılar beni dinlendiriyor hatta huzura kavuşturuyor. Ne bileyim ağırdan almak için şiir okuyun, kitap okuyun, değerli şarkılar dinleyin. Ama ağırdan alın sevgiyi... Çünkü çok ciddiyim öyle güzel şey olmalı ki. Daha çok hasret kokmalı... Sanırım şuan daha iyiyim.

                                               SEVGİYLE KALIN, UMUTLA BAKIN.

Yorumlar

Popüler Yayınlar