UFAKTAN TANITIM


  Merhaba millet! Bloggerlık hayatına ilk acemi başlangıcım olmasıyla birlikte devamında profesyonelliğe kadar ilerlemeyi temenni ediyorum. Açıkcası 19 yaşında biri olaraktan yazım hatası yapabilirim,yanlış fikirler sunabilirim  bu yüzden şimdiden affınıza sığınıyorum ama şöyle de bir şey var ki öğrenmeye açık biri olduğum için çoğu şeyde yardımcı olacağımı düşünüyorum. İlk olarak neden bu fotoğrafla bir başlangıç yaptım onu açıklayayım çünkü yükselmek istiyorum gerçekten. Ve bu fotoğraftaki maviliğin beni doyurması tam anlamıyla huzur dolu. Sıcaklarda şapkasız olmaz dediler ve basic tişörtsüz de tabiki.
   Saçmalamamı saymazsak. Anlatacak yazacak yani yorum yapıp, fikir verecek o kadar çok şeyim var ki. Siz sorun ben cevaplayayım diyeceğim.
  Spordan, modadan, danstan,yemeklerden, müziklerden en önemlisi kitaplardan ve gündemden bahsedeceğim. Bilhassa fikir verip alıntılar da yerleştireceğim.
  Keyifli okumaların olacağı önemli yazıların olacağı bir blog olması dileğiyle...

Yorumlar

  1. Guzel bir başlangıc ve daha guzel yerlere gelmeniz dileğilye kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Guzel bir başlangıc ve daha guzel yerlere gelmeniz dileğilye kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar