SEMINER KAFASI



Yine bir merhaba ile sizlerleyim! Hem de çok güzel şeyler anlatmaya hazır ve nazır bir şekilde. Her yazımda olduğu ve olacağı gibi size biraz konuyu çıtlatayım hiç başlamadan... İlham veren harika mı harika bir seminerden bahsedeceğim. Güzel bir gün olması anısına bu yazı...
 İlk olarak 3 saatlik uykuyla İstanbul'un bir ucundan bir ucuna gitmek nedir onu öğrendim. Tavsiye etmiyorum böyle bir deneyimi, eve gelene kadar gelemeyeceğimi düşündüm çünkü. Ve çok heyecanlıydım sabırsızlık hat safhalardaydı... Kaç kişi olacak, gelecek insanlar ile konuşabilecek miyim? O kadar saat nasıl geçecek derken geçti de bitti bile. Bir daha gelse diye dualara yatacağım resmen. Şunu da söylemek isterim ki insan tek başına zaman geçirmenin erdemliğine ermeli. Kendi kendine yetebilmeli. Çünkü her zaman yanında birileri olmuyor ve tek bir şeyler yaparken insanlar sana bakıp , seni garipsiyor sanıyorsun ama bu durum sonradan senin için normal bir hal alıyor. Nereden çıktı bu seminer işi dediğinizi duyar gibiyim okurlarım? İnternette aranırken bulmuş olduğum yasamartı.com sayesinde İstanbul'daki seminerini keşfetmem ile gelişti her şey. Bu sayede bu fikirlere ulaşmama, bu olayları yaşamama vesile oldu. Olaylar dediysem aksilik yok tabi ki ama onedio.com 'un kurucusu Kaan Kayabalı ile tanışma fırsatı yakalamak, ekonomist Burak Ünaldı' nın fikrimi sevmesi, Burak Törün ile okumanın, hayal etmenin eşsizliğine ulaşmak olsun, Ozanser Uğurlu ile önyargıdan kopmak birer olaydı benim için ve  süper fikir değişimleri de oldu mesela başarıdan çok mutluluğu aramak, planlamalarıma stratejik düzenlemeler katmak ve tabi ki hikaye anlatıcılardan ilhamlar alıp, Mutluluk Enstitüsü'ne katılmak istemeler gibi gibi...
 ASLINDA seminerdeki temel amaç neydi biliyor musunuz? Mutlu olmamız, başarıya köle olmamamız ve insanlar ne der değil, bunlar olurken ben neler yapabilirim diyerek içimizdeki beni bulmamıza odaklanan bir seminerdi. Bu seminere 500 insan katıldı ve herkeste farklı farklı temel amaçlar oluşturdu şüphesiz. Ama konu ben isem ve sizinle bunları konuşma ihtiyacı hissetiysem gerçekten hayatta amaçları olan insanlar olmak, en önemlisi ise ben bu düşüncemi bu seminer ile kendime bu şekilde doğrulayabildiysem gerçekten amaç mutluluk değil midir? Daha fazla uzatmanın gereği yok. Şimdi kafamızdaki projeksiyona güzel bir film koyup, hayal edeliö ve şükredelim!
                                         Sevgiyle kalın, umutla bakın..

DİPNOT: Bildiğiniz güzel şeyleri paylaşmaktan korkmayın, bilgi paylaşıldıkça değerlenir ve bence bu yüzden paradan değerlidir.

Yorumlar

Popüler Yayınlar