NOKTA ATISI GIBI TESHIS



  Merhaba kafası genç kalanlar! Finallerin ortasında 'azcık blog da yazayım da kendime geleyim ' dediysem cidden yorgun ve dolu kafayla gelmişimdir size. Yine de keyfim yerinde. Öyle kolay kolay kimse de kaçıramaz keyfimi. Çünkü en son gittiğim seminer de hiç tanımadığım insanlarla el ele tutuşup 'Ben değerliyim.' diye bağırmış bir insanım. Sizce kolayca kaçar mı keyfim. Bir de zaten dertler derya olmuş ben sandal olamamışım onun derdi varken finaller maratonda iken termos da bekleyen kahvemle ne kadar ciddiye alabilirim ki kaçabilme ihtimali olan keyfimi? Laf kalabalığı yaptığım için özür dilemeyeceğim. Buraya konuşmaya geldim. Konuştuklarımı okuyun diye geldim. Okunduğunu gördükçe mutlu olmaya geldim. Hoş geldim.
  Hep 'az konuş öz konuş' derler. İnsanlar konuşmuyor ki iki gözüm. İnsanlar iletişim kurmaktan korkuyor. Soru sormaktan, terslenmekten, cevap vermekten, yanlış konuşmaktan, doğru konuşmaktan korkuyor. Korkuyoruz. Neden ? Çünkü 'Söz gümüşse susmak altındır.' denilmiş. Kapitalist sisteme burada bile yenik düşmüşüz. Bence bu yüzden bile çıkmış olabilir dedikodu. Düşünsene yüzüne demediğin, altın diye düşünüp, söylemediğin o düşüncelerin bir yerden sonra içinde patlıyor. Patlayan bu volkanla birlikte sende başkalarına anlatıyorsun ve böylece dedikodu denen o illeti ortaya çıkarıyorsun. Bu illetle birlikte kötü insanlar artıyor. İyi insanlar ortada kaynıyor. Zaten herkes haklı  -ki haksızlık kuşlara münhasır sayıldı bu zamanda. Çünkü insanoğlu cidden haklıydı. Bende haklıyım ve haklı kalacaktım. Bana hatam anlatılacaktı ama ben yaşamak isteyecektim. Çünkü bir musibet bin nasihatten yeğdir denilmiş.
  Yine yeniden yoruldum. Ama mutlu yorgunluk. Bana kadar olan yorgunluk. Ve ben bu yorgunluğu çok seviyorum. Çünkü sadece düşünmeniz gereken şeylere odaklanıyorsunuz. Kişiler değersizleşiyor. Siz değerli olmaya başlıyorsunuz. Görmek istediğiniz kadarını görüyor, duymak istediğiniz kadarını duyuyorsunuz. Bunu bencillikle karıştırmayın. Bencillik kötü şey. Başkalarının hayatına zarar verir, üzer. Üzmeyin kimseyi. Kendinize yetin. Başkalarına verdiğiniz zararın vebali de büyük. O yükü taşımanın sorumluluğu da büyük. O yüzdendir ki sana kadar yorgun ol çocuk. Sana kadar konuş çocuk. Fazlasını istemeyenler için harcama. Elbet lazım olacak günler gelecek.
                           SEVGİYLE KALIN, UMUTLA BAKIN...

Yorumlar

Popüler Yayınlar