ESKI YAZI



Fikirleriniz, hisleriniz doğrultusunda hareket etmenize engelse
durdurun o fikirleri yakın yerde
veyahut her ne ise hemen insin, gitsin, defolsun.
Çünkü duygusunu kaybetmiş bir varlık, değil insan, hayvan bile olamaz.
Burada hedef nokta hayvanlara hakaret etmek değil.
Sataşacak birilerini arıyorum
ya da ne dediğimi bilmiyorum.
Adını koyamadığım bir boşluk var içimde...
Basit bir boşluk ama hissedilebilecek kadar ağır ve güçlü.
Bir mamut ağırlığı kadar desem yeri
ve bir kedi kadar naif.
Benzetmeler güçlü
ama bir benzetilen bile yok ortada.
Fikirlerim, hislerim doğrultusunda tam olarak böyle işte.
Ben karar vermiyorum.
Beynimin sağ ve sol yöneticilerini uyarmaya çalışsam da
her şeyi bana sormadan yapıyorlar.
Sonra yok efendim hiç memnun değilsin!
Duygularınız bir boşluğun içinde iken
memnun olabilir misiniz?
Mamuta benzetilen bir boşluk...
Sence memnuniyet sınırlarını zorlamaz mı?
Aslında boşluk falan değil de işte.
Neyse.
Zamanın süzgecinden geçiyoruz.
Ve belli ki zaman fazla yoğun.
Yoksa içimdeki bu boşluğun başka açıklaması olamaz.


                                                                                                       23.03.2013
                                                                                                       Pazar
                                                                                                       23:37
                                                                                                 

Yorumlar

Popüler Yayınlar